RSS
czwartek, 19 marca 2015

sala 4 Sąd Apelacyjny ul. Energetyczna, Wrocław godz 11.15, Apelacja w rozprawie ,,o uszcerbek na dobrym imieniu Archicom.

wtorek, 24.03.2014

tresc? wysjsciowo tresc bloga który rownoczesnie z ujawnieniem był trescia załączona do Prokuratury. nie rozpatrzono nigdy dochodzeń zw ze straszeniem smiercią, z przestepstwami podatkowymi, z fałszowaniem podpisów, poswiadczaniem nieprawdy takze prze Urzednika US we Wrocławiu, kradzieza Praw Autorskich prze prezesa Archicom oraz uzywaniem bezprawnie przedmiotów ujetych w wyroku karnym za kradziez Praw Autorskich prze Andrzeja jarodzkiego ( te tutaj: http://waniliowacd.blox.pl/html ) oraz poswiadczaniem nieprady prze Archicom na temat umów mojego fikcyjnego udziału w ,,pociagu do nieba"  projekt pierwsze umowy swiadczą, był realizowany w 2009 roku ,,mój udział i prace podczas niego" miałyby udawadniać obrazy wykonane dla developera w 2008 roku!!!, a w czasie jak to cos stawiano pracowałam min przy: ekspozycji Muzeum Europy, rekonstrukcji polichromii w Muzeum Przyrodniczym, konserwacji/rekonstrukcji w muzeum Pana Tadeusza, przy tworzeniu imitacji antykizujacych stiuków w Opalenicy czy renowacji wnętrz w kościele na Ołbinie, ja i kolega od obrazów nie chcielismy mieć nic wsólnego z Archicom, poniewaz ten juz pod koniec roku 2008 zorganizował wystawę ,,obrazów Andrzeja Jarodzkiego" czyli naszych a prawnik usiłował nam wmówić wbrew prawu podatkowemu i przelewom, ze podatku płacić Archicom nie musi ) 

do dzis a mineło kilka lat internet jest pełen zdjec ,,wystaw Anrdzeja jarodzkiego i ,,jego" obrazów promowanego prze ,,mecenasa sztuki" Archicom. mimo wyroku. jest też ostrzezeniem dla innych BY NIE UZYWALI TERMONOLOGII FACHOWEJ, PONIEWAZ MECENASA MOZE TO URAZAĆ. nie szli do Prokuratury, bo i po co. nie wygrywali w sadzie bo i tak kradziez praw autorskich afiszowana bedzie prze szanowanego mecenasa mecenas nie fałszerz jego wyrok nie obowiazuje.

 

Sad Cywilny I instancji kazał mi przepraszać za umieszczanie informacji nieprawdziwych,min:

SŁOWNIKOWEJ DEFINICJI SLOWA PODMALÓWKA bo obraża Archicom  (ten przeczył jej uparcie w sadzie). definicji i zgodnym z nia opisowi słowa REWITALIZACJA

końcowemu protokołowi US opartemu na PEŁNYCH DOKUMENACH i zgodnie z ustawa o PiT ( Sad odrzucił dowód opierajac sie na.... opinii DUS która opierała sie na opinii o dokumentach ktorych jenak pokazać nie potrafiono) dodatkowo obraźliwym jest scan dokumentu US istniejacego.

obraxliwe sa tez fragmenty dotyczace straszenia smiercią prze osobę wymieniona z nazwiska ponieważ Archicom to obraża na podstawie wyrwanego zkontekstu fragmentu

Sad stwierdził, opierajac sie wyłacznie na opinii śwadków związanych z Archicom fnansowo i wizerunkowo ,ze jest to MECENASZ SZTUKI ( mecenas nie przeczy definicjom  h sztuki i prawom autorskim, ale to-patrz wyzej)

obraźliwy jest opis sprawy sadowej , w której 1 raz wygrałam z Prokuraturą.

wodpowiedzi na Apelację Archicom podwazył smo Prokuratury Generalnaej która wskazuje moje zawiadomienia o przestęprtwach, nigdy nie rozpatrzone, jako zasadne zawiadomienie i nakazuje powtórnie je rozpatrzyć 3 Prokuraturom Rejonowym we Wrocławiu  (efekt ponizej)

stwierdza też ze nie udowodniłam by wyrok mial cos wspólnego z Archicom i że pokazywano przednioty z wyroku jako Jardzkiego ( wiec dlaczego w sadzie karnym materiałem dowodowym były: strona Archicom, strona Pociagu do Nieba, filmy reklamowe Pociagu do nieba strona Ofensywy sztuki= materialy reklamowe Archicom w zw z pociagiem do nieba? SAD I INSTANCJI TE DOWODY MIMO WSKAZANIA POMINAŁ  przegladajac akta sadu karnego i wybierajac wsród nich tylko opinię iegłego- jak wyzej w częsci i niej każąc przeczyć

przeczyć zabytkowości lokomotywy wreszcie, mimo, ze TOCZY SIE RÓWNOLEGŁE  LUB I NIE) POSTEPOWANIE O ZNISZCENIE TEGO ZABYTKU , z zawiadomienia złozonego nie przeze mnie- zaskarzono opinię p. Urbaniaka wskazujac dowody którym przeczy, ONA ALE NIE POWOŁANA TYLKO WSPOMINANA W PROCESIE  ma udawadniać ze to zabytek nie był.

 

Prokuratury Wrocławskie prowadziły akies dochodzenia ale NIE WYPOZYCZYŁY ZADNYCH AKT SADOWYCH mimo ze w nich precyzyjnie wskazanych były wszystkie materiały dowodowe. jedno z dochodzeń NIE NA TEMAT ZAWIADOMIENIA prowadziła prokurator Pilarczyk, tak ta sama która umorzyła dochodzenie o kradziez praw autorskich, a gdy wygrałam w sadzie z prokuraturą, która reprezentowała została odsuynięta od dochodzeń w 2013 roku.... wbrew pismu Prokuratury Okregowej nadal sobie cos prowadzi.

 

pozostaje zacytować mickiewiczowskie ,,dziady" tak. ten fragment który cytowano w 1968roku. ,,Mecenas Sztuki szanowany" zmusza art 212 do przepraszania za uzywanie definicji slownikowych a Sąd to popiera. ten sam kaze przeczyć swojemu związkowi z kradziezą praw autorskich choć w samym pozwie wymienia materiały dla mediów i strony internetowe, które autorstwo przesuwały.

Archicom juz przegrał SAD KARNY UZNAŁ PROMOWANEGO PRZE NIEGO ARTYSTE ZA FAŁSZERZA  a teksty o ,,mojej współpracy z jarodzkim" które uwierzytelniano własnie w tym sadzie uznał za wyłącznie...linie obrony. nieudanej.rok temu prawie.

Archicommjednak uzyskał wyrok Sadu Cywilnego powtarzajacy po czesci legende i uzasadniany wyłacznie ,,przekonujacymi" zeznaniami osób ktore  z tej ,,promocji i mecenatu" czerpały wymierne korzysci.

w Europejskiej Stolicy Kultury owi ,,mecenasi" zajmuja pokaźne miejsce jako developer robiacy powtórkę z sukcesu legendarnej WUWY . 

ignoranca w stosunku do spostrzezen Prokuratury Generalnej , stwierdzanie, ze NIE MOGŁAM WYPOWIADAĆ SIE NA JAKIS TEMAT BO NIE BYŁO NA TEN TEMAT WYROKU  jest obrazem , jak moze wygladac ten kultularny rok z podobnymi przedstawicielami. muzeum Pana tadeusza wciąż nie gotowe a szkoda Mickiewicz i kilka jego cytatów  (jw) mogłoby  wskazać czy ta gigantyczna imporeza za publiczne pieniadze idzie w dobrym kierunku.

 

czy sad Apelacyjny uzna mnie za winna i kaze przepraszac za ,,informacje nieprawdziwe"? zapewne chocby były cytatem ze słownika, z ustawy o PiT czy wyrażonym w trybie przypuszczającym watpieniem ( takie samo watpienie okresliła Prokuratura Generalna), nowa elita, ,,mecenas" poczuł sie urazony. a ja... cóz uraziłam, bo ROZMAWIAMY W INNYCH JĘZYKACH. nieporozumienie jest więc wyrokiem a stalking  (wyzyskiwanie nazwiska/wizerunku osoby d poswiadczania nieprawdy, uparte nękanie- oj jest tego trohę, choćby ,,uprzejmych donosów" o fikcji w moim US )  nie jest stalkingiem jest... uprzejmym ostrzeganiem ...

22:43, radkamarcin
Link
piątek, 27 lutego 2015

13:26, radkamarcin
Link
niedziela, 11 stycznia 2015

9 stycznia zeznawałam... (pani Węgrzyn  ta od Ds1743/11 pewnie z nakazu pani prokurator Pilarczyk odsunietej od dochodzeń w 2013) z art 54.1 kks czyli WYKROCZENIA ( wykroczenie dotyczy kwot do 5xpłaca minimalna) Kazimierza Śródki- unikanie podatku. pani Węgrzyn, widocznie w imieniu pani Pilarczyk, znowu prowadzi dzikie dochodzenie, nie ma prawa dublować. słysze pytanie i uszom nie wierze DOTYCZY INNYCH NIŻ UJĘTYCH W WYROKU NA JARODZKIEGO OBRAZÓW ORAZ PRZEKAZANIA WSZYSTKICH UMÓW Z KAZIMIERZEM ŚRÓDKĄ . jakich INNYCH??? a wszystkie umowy to chyba związane z dochodzeniem w innej prokuraturze!

stalking, art 190a kk

§ 1. Kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność

podlega karze pozba­wienia wolności do lat 3

§ 2. Tej samej karze podlega, kto, podszywając się pod inną osobę, wykorzystuje jej wizerunek lub inne jej dane osobowe w celu wyrządzenia jej szkody majątkowej lub osobistej

§ 3. Jeżeli następstwem czynu określonego w § 1 lub 2 jest targnięcie się pokrzywdzonego na własne życie, 

 

a tak zupełnie nawiasem OKAZUJE SIE ZE KTOS LANSUJACY SIE NA CZYIS OBRAZACH JAKO AUTOR I ZARABIAJACY NA TYM TO JEST MEGASKANDAL taki skandal ze po 50 latach kreci sie o tym film i jest on hitem. Margaret KEANE i film ,,Wielkie Oczy" Tima Burtona . jakie to romantyczne, ciekawe czy Prokurator Pilarczyk chodzi do kina, bo ona faceta podpisujacego sie za 2 nne osoby i wystawiajacego jako autor  teraz juz z wyrokiem karnym" nazywała ,,bardziej sławnym" i uwazała to za zupełnie zrozumiałe :D pani Pilarczyk, ja naprawde pani zyczę, by pani ,,uzasadnienie umorzenia z 2011" dopadł jakis rezyser, najlepiej komediowy. ja wtedy chętnie dorzucę uzasadnienie wyroku Sądu bo to niezły kontrast. 

https://www.youtube.com/watch?v=gAT4pnzCdg4

poniewaz fikcyjną osobowosc prezes Archicom oraz malarzyna z wyrokiem serwowali mi takze medialnie, nie omieszkałam jako dowodów wskazać artykułów  dziennikarze maja autoryzację, więc wiadomo kto był autorem, przeciez nie pisza o tym od siebie )

czy prokuratura siegnie do ,,świadków' medialnych  (tych i kilku innych) gdzie jak dumnie stwierdził ,,artysta" ,, pan prezes stwierdził, ze antyreklama to tez reklama " tłumaczac dlaczego uzywano mojego nazwiska i wizerunku niezgodnie z prawdą w całej promocji ,,developera mecenasa sztuki" 

http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3423253,artysta-plagiatorem-czy-ofiara-pieniactwa-awantura-o-obrazy,id,t.html

tu przypomnę: pieniactwem była wygrana w sadzie! aha a ,, pomysł na eksperyment" nie padł w sądzie, archicom nie udostepnił nawet biegłemu oryginałów do badań  na szcescie dokumentacja fot była dokładna) a TEKST O EKSPERYMENCIE fałszerz wziął z ,,David Stein Trzy Picassa przed Śniadaniem" próbował więc pokazać się chocby jako wielki fałszerz

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,15814493,Czeladnik_czy_artysta__Czyli_kto_dzisiaj_jest_tworca.html

w tym artykule nazwani zostalismy ,,czeladnikami" i ,,artysta nie wiedział, ze mamy prawa autorskie, był ,,ojcem dzieł" pozwole sobie zauwazyć ze to ,,ojcostwo" wbrew umowom KTÓRYCH NAWET NIE JEST STRONA  

19:47, radkamarcin
Link
niedziela, 04 stycznia 2015

miałam juz dosć ,,niewszczynania dochodzeń" przy równoczesnym kolejnym ,,pozwie o zapłate" taki ma podwójna wartosć: gigantyczny ,,dług" eliminuje mnie z zycia i odbiera mi wszelkie srodki do zycia, NIE MOGE SIĘ ODWOŁAĆ BO PRZECIEZ PROKURATURA PRODUKUJE PISEMKO WBREW AKTOM NIE POWOŁUJAC ICH.  drugi jeszce lepszy...przez ew komornika choćby to było 100 zł mozna dopasc adres ostatniego pracodawcy i go ,,uprzejmie ostrzegać" czyli UPRAWIAĆ STALKING w najlepdsze... od 5 lat to przezywam i jakos mnie nie dziwi, pan prezes Archicom Kazimierz Śródla wysyłał nawet ,,uprzejme ostrzezenia ze strasze go CBA i gazeta WPROST i on żąda informowania go jak zostane ukarana"  ( przyzwyczajony widać do służalczości Urzędu Skarbowego, w Małopolsce jest kłamiacym podatnikiem, w swietle dokumentów)tu wysyłał opinie prawną przeczaca podpisanym prze siebie dokumentom) MOJEJ SKARBÓWCE. kopie tego pisma złozył w procesie z art 212 który był... uwierzytelanianiem legendy z argumentem nie do zbicia ,,prokuratura nie widziała przestępstw wiec pomawiam archicom" pomówieniami była nawet tresc hasła ,,podmalówka " identyczna jak pismo biegłego a takze treści z którymi nie miałam nic wspólnego. ale Prokuratura pomogła :D

po powiadomieniu Prokuratury Generalnej, ze od paździenika nic sie nie dzieje w sprawie zawiadomienia a zemsta obiecana prze pania Staroń trwa... podano mi 2 dsy dochodzeń! tocza sie dochodzenia pod skrzydłami Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu ŻADNE DOWODY W AKTACH SADOWYCH I US NIE ZOSTAŁY WYPOZYCZONE PRZEZ PROKURATURY... gdy zaczęłam pytać ZOSTAŁAM WEZWANA DO ZŁOZENIA ZEZNAŃ, PROKURATOR SZTUR WYODREBNIŁ DO OSOBNYCH DOCHODZEŃ... straszenie smiercią, zastraszanie swiadków, podrobienie /zafałszowanie dokumentów w pozwie o zapłate, fałszowanie/poswiadczanie fałszywych dokumentów prze osoby związane z Archicom i pracownika Dolnosląskiego Urzedu Skarbowego... STALKING  i wiele innych. poniewaz to wszystko miało na celu ukrycie kradziezy praw autorskich i POSWIADCZENIE MOJEJ FIKCYJNEJ PRACY DLA ARCHICOM przy iich projekcie, by można tworzac mi nową tozsamość uprzejmie przede mna ostrzegac, a nawet wypozyczać te fikcyjna osobę związana fikcyjnymi umowami do wycierania przekretów prze inne osoby... po kolei. DO SZCEGÓŁOWO ZŁOZONYCH ZENAŃ NIE W ZW Z PYTANIAMI W ZW Z WYSZCEGÓLNIENIEM CZEGO NIE ROZPATRZAŁY PROKURATURY WROCŁAWSKIE ( PISMO PROKURATURY GENERALNEJ PO PRZEJRZENIU AKT) precyzyjnie wskazałamdowody w aktach prokuratorskich sadowych, skarbowych etc, DODATKOWO ZAŁACZAJAC FOTOKOPIĘ wskazanych dokumentów - zdjecia nie modyfikowane elektronicznie kart akt 

kilkaset kilometrów od Wrocławia te osóbki wydawały mi się małe i smieszne. ,,autorytety" bezpodstawne. kimze jest Rafał Dutkiewicz prezydent Wrocławia, trzymajacy w gabinecie obraz Jarodzkiego  uznanego za winnego fałszerstwa w spr autorstwa 18 innych obrazów reklamowanych za pieniadze publiczne) ? dla mnie jest facetem, który zdobył tytuł ESK 2016 dla Wrocławia ale nie potrafił zorganizować w ciągu 3 lat spójnego z załozeniami ESK programu, KOMISJA EUROPEJSKA I MINISTER KULTURY MAJA LICZNE PRETENSJE CO DO FINANSOWANIA I SPÓJNOŚCI TEJ IMPREZY Z PIENIĘDZY PUBLICZNYCH. człowiekiem, który osobiscie do końca zaprzeczał, że PRZYWŁASZCZONO SOBIE PRAWA AUTORSKIE DO KRASNOLUDKA POMARAŃCZOWEJ ALTERNATYWY... szef Promocji miasta poleciał ze stołka dopiero po aferze ze ,,sztuka pomawiającą" ,,POMARAŃCZYK" ośmieszającą za publiczne pieniądze Fydrycha  jego Krasnoludek, proces wygrał). prócz tego zaledwie samorzadowcem jest pan Dutkiewicz, ani posłem, ani politykiem, fundujacym za publiczne pieniadze imprezy kultury niskiej, by media na niego patrzyły przychylnie  nie Mecenasem, swoich pieniędzy na to nie wydaje)

UPRZEJME OSTRZEGANIE Z POWOŁYWANIEM SIĘ NA WPŁYWY i pomoca pań Prokuratur to stalking w najczystszej postaci- przypisujacy mi cechy i działania innych osób, a wszystkie dokumenty i zeznania już są w aktach. akta skopiowane. zenania tez skopiowane gdyby Wrocław miał znów nie na temat prowadzić. art 190a bardzo jasno precyzuje wystarczy ze odniosłam się do pozwu Archicomu z art 212 i dokumentów z którymi się mija. a takze wyrokowi nieprawomocnemu każacemy mi ,,zaprzeczac inormacjom nieprawdziwym" : w tym cytatom z akt oraz... definicji naukowej ,,podmalówka" mimo ze sedzina załaczyła opinie biegłego do akt.

ale to nie koniec przeciez OBIECANA ZEMSTA.

od 2009 roku moje zycie to ciągła ucieczka przed zaszczuwaniem, ,,uprzejmym szeptanym ostrzeganiem" i wyzyskiwaniem mojego nazwiska. NASILA SIE W OKOLICACH ROZPRAW.  JA PO PROSTU CHCIAŁAM MIEĆ ŚWIETY SPOKÓJ I ZACZEŁAM SIE W 2009 BRONIĆ PRZED NISZCENIEM MI ZYCIA, WIĘC ZINTENSYFIKOWANO DZIAŁANIA. JA BYŁAM TYLKO PRZECIĘTNYM CZŁOWIEKIEM DEVELOPER POKAZAŁ ILU MA PRZYJACIÓL na zasadach jak ze starych filmów o włoskich rodzinach, które odwiedzaja urzednicy skarbówki lub prokuratury co najwyzej by cmoknąć sygnet. o przepraszam TA RODZINA NIE MA RODOWYCH SYGNETÓW TO NOWA ELITA od najwyzej 3 pokoleń. i ci przyjaciele tylko we Wrocławiu- ani prokuratura w Oświecimiu ani izba Skarbowa w Krakowie ani wreszcie Prokuratura Generalna nie przyjmują za wiarygodne tłumaczeń dokumentów...wbrew ich treści...

17:56, radkamarcin
Link
środa, 17 grudnia 2014

15 października Prokuratura Generalna po przejrzeniu akt orzekła, ze moje zawiadomienia były zasadne, ze prokurator Pilarczyk, staroń i Sztur nie prowadzili dochodzeń w związku z zawiadomieniami. przesłała też wysłane dokumenty do Prokuratury Apelacyjnej nakazujac ponownie wszczać dochodzenia.

nie zajęto się za wskazanymi dowodami : fałszywymi zenaniami prezesa Archicomu Kazimierza Śródki, poświadczaniem fikcyjnych dokumetów prze Archicom, kradzieżą  swiadomą) praw autorskich do obrazów z wyroku karnego prze Śródkę oraz Archicom  ( art 115-119 odpowiedzialnosc karna Ustawy o Prawach autorskich i Pokrewnych), straszeniem śmiercią, zastraszaniem świadków, fałszowaniem moich podpisów, poswwiadczaniem nieprawdy prze pracoownika DUS ale także skad DUS w 2011 roku miał fikcyjne dane na temat dochodzenia prowadzonego prze pania Pilarczyk  no własnie i skad miała Prokuratura w Oświęcimiu :D tam juz pismo z podpisem)

brzmi jak kryminał, czysty, jasny, oparty przeciez na aktach.

Prokuratura Apelacyjna nie widziała jednak przyczyn by zmienić właściwosć miejscową. Okręgowa w toku dochodzenia przesłała pisma 3 prokuraturom Rejonowym w których stwierdzono niedokładnosci. i tu:

Prokuratura Wrocław Śródmiescie w opozycji do Prokuratury Generalnej, nie przegladajac przecież akt a tymbardziej dokumentów dosłanych  jakby im zaprzeczyła wypowiadając się ,,na temat") nie widziała nic złego w Ds 126/13 i Ds1147/14. urocze, po prostu popłakałam sie ze smiechu, jak to można upierać się przy swoim mimo, ze Prokuratura Generalna widziała akta.

jej ,,umorzenie Ds1743/11 było dla mnie szokiem, bo przeczyło i dokumentom i ustawom, a powstało pośpiesznie w momencie gdy dowiedziała się, ze znam już akta z Oświęcimia, którym jakby nie udostepniła dowodów ww przeciwko Kazimierzowi Śródke i Archicom.

TAK W PROKURATURACH WROCŁAWSKICH JEST TYLKO JEDEN PROKURATOR KTÓRY MIMO WSKAZANIA PRZE PROKURATURE GENERALNA ZE NIE PROWADZIŁ DOCHODZEŃ nadal ma szanse je prowadzić. tak, pamietam i skopiowałam akta- pani Prokurator Pilarczyk mimo nakazu sadu z którym 1 raz przegrała, przesłuchała swiadków NIE NA TEMAT NA TEMAT NIE POZWALAJAC IM ZENAWAĆ.

belkot, kolejny młyn a ja dostaje kolejny pozew o gigantyczne długi na podstawie opinii biegłego NIE NA TEMAT  stworzonej na zlecienie p staroń

TYLKO KOMU JA MAM DO CJH

mam nadzieję, ze Prokuratura Generalna zorientuje się, ze we wrocławiu panuja inne praw

 

tyle, ale choćby Strasburg się postawił, i tak w końcu wszystko trafi do Prokurator Pilarczyk, ew Prokurator Staroń a jeśli będzie się odwoływał, ze panie nie odwołują się do dowodów...prokurator Sztur

współczuję wszystkim, którym będzie tłumaczyć, ze naukowa wiedza sobie, dokumenty sobie ale PANI WIE KIM SĄ JARODZCY. JARODZKI ZEZNAŁ ŚRÓDKA ZEZNAŁ, pani mi przestanie chrzanić jak brzmi ustawa

22:16, radkamarcin
Link
czwartek, 13 listopada 2014

12:12, radkamarcin
Link
czwartek, 02 października 2014

wpis ogólny niepokojący, znany przecież wszystkim zajmujacym się w merytoryczny czy biznesowy sposób rynkiem sztuki.

jesli ktoś wokół ,,dzieła' lub ,,artysty" o przeciętnej jakości buduje nieproporcjonalnie dużą legendę i ZAWYZA TYM WARTOŚĆ RYNKOWĄ DZIEŁA LUB KOLEJNYCH DZIEŁ ARTYSTY, a następnie puszcza w obieg rynku sztuki, wartość obiektywna jest watpliwa  bo w przeciwieństwie do uznanych przez profesjonalnych mecenasów i ekspertów dzieł/artystów wartość rynkowa JEST NIJAKA i kolekcjoner...traci, a w przypadku ujawnienia oszustwa , gdyby ,,dzieło " chciał przekazać dalej  (np dessy by uwierzytelnić wartość/autentyczność wspierają się opinią ekspertów) moze mu grozić nawet odpowiedzialność karna za udział w oszustwie.

inną sprawą jest gdy nagle za posrednictwem galerii/ museum uwierzytelni się niewiarygodną z oceny chłodnego oka rynku sztuki wartość dzieła/artysty- wtedy traci dobre imię, a więc i wiarygodnosć placówka. Takie przypadki zdarzają się np gdy jakaś instytucja/osoba/firma chce ,,zalegalizować łapówkę " i wystawia umówionemu nabywcy ,,przedmiot artystyczny" do sprzedaży za posrednictwem ( uwierzytelnieniem) galerii/dessy/instytucji.

dlatego na stronach Centralnego Biura Antykorupcyjnego opublikowano ostrzezenie przed takimi działaniami, oraz opis, dlaczego budzi to podejrzenia, oczywiscie do publikacji z róznych krajów, podpartych opiniamii podobnych służb.

 

BUDOWA LEGENDY  której nie popieraja autorytety w branzy jest więc z góry podejrzana tak dla mediów branzowych, jak i domów aukcyjnych czy instytucji związanych z kulturą. wątpliwość jest wystarczajacym powodem do omijania podobnych ,,cudownych odkryć" szerokim łukiem, a za tym omijania okazji by być wmanipulowanym w ewentualny udział w oszustwie.

oczywiscie takie ,, niezwykłe odkrycia" moga być np linkiem do reklamowania sponsora ,,odkrycia rewelacji na rynku sztuki", no ale przeciez nie moga np spełniać warunku w zamówieniach publicznych z pieniędzy podatników, a samą wiarygodność w branzy kultury GWARANTUJE TYLKO NIEZALEŻNA PODPISANA NAZWISKIEM ZNAWCY opinia, publikacja etc.

jest wiele takich przypadków , najbardziej znanym był Porczyński, który ,,straszył autorytetem patrona" - Papieża ale zapłacił cenę okrutnego wstydu, gdy okazało się, ze ... chwalił się falsyfikatami. podobie Art for Public gdy powtały tylko podejrzenia o zaświadczanie nieprawdy o autorstwie dzieł, Praga zrezygnowała z wystaw fundacji...

są oczywiscie drastyczne przypadki gdy, z prowieniencji placówka naukowa= MUZEUM wpisze w swój inwentarz ,,dzieło" słabe, lub takowe umiejscowi się w sugerujacym związek z muzeum lub uznana galerią pobliżu, kontekście ( no ale to już przypadki ,,artystów z nadania" z epoki Gierka znane i wtedy popularne, ,,Poszukiwany, Poszukiwana" Barei obśmiane) wtedy wartosć dzieła/artysty wzrasta W SPOSÓB WĄTPLIWY  ponieważ szczesliwy nabywca nie moze trafktować takiego jako lokaty kapitału, zbywając go dowie się ile naprawde jest warte w domu aukcyjnym...

 

nie wiem dlaczego ale w licznych publikacjach wrocławskich mediów w związku z promowaniem czy też prośbami o dotację róznych ,,wydarzeń, osób, projektów" kulturalnych często występuje słowo WĄTPLIWOŚĆ. ,,sukces" ogłaszają depesze w licznych mediach niepoparte opinią ekspertów, a po ,, wielkim wydarzeniu" zazwyczaj media milczą lub polemizują z sukcesem  oczywiscie mówiąc tylko o tych artykułach nie w dziale reklamy/marketingu mediów tylko PODPISANYCH NAZWISKIEM NIEZALEZNEGO AUTORA). na dłuższą metę ta mitologia wylęgu geniuszu w kontekście braku podziału entuzjazmu z zewnątrz STAJE SIĘ POTWORNIE NUDNA. Wrocław dostał niesamowita szansę w 2016 roku z tytułu Europejska Stolica Kultury będzie jednym z 2 miast pokazywanych w całej Europie. co pokaże? urzekające piękno ,,przestrrzenie dla kultury" ? taki tytuł przyciąga zazwyczaj całą chmarę nie tylko przypadkowości, ale i wątpliwości, więc, jak mniemam, ostrożni organizatorzy zatrudnili w biurze ekpertów, którzy unikną zagrozenia przed którym ostrzega CBA? ZOSTAŁO NIECAŁE 2 LATA, WIĘC CHYBA CZAS PRZEDSTAWIĆ NAZWISKA PROFESJONALNYCH OSÓB W TEJ BRANZY które zapewniają bezpieczeństwo uniknięcia skandali? ,,szlachectwo obowiązuje" to nie tylko nagroda ?

TO TEKST, A NA WSZELKI WYPADEK, GDYBY KTOS MIAŁ MNIE PODAĆ DO SADU O USZCERBEK NA DOBRYM IMIENIU, BO ,, Z CAŁA PEWNOŚCIĄ PRZYPOMINA TO INNY MARKETING" PODAJĘ TEŻ ŹRÓDŁO CYTATU wszystkie skojarzenia sa czysto przypadkowe 

oprac. Wydział Informacji i Edukacji Antykorupcyjnej GSz CBA

 http://www.cba.gov.pl/pl/newsy-serwisu-antykorup/2388,dok.html 

Pranie pieniędzy na rynku sztuki

Szacowanie wartości dzieła sztuki samo w sobie stało się sztuką. Przyjmuje się zasadę, że dzieło jest warte tyle, ile ktoś chce za nie zapłacić. Bez odpowiedzi zostają jedynie motywy, jakimi kieruje się osoba, która za astronomiczną sumę anonimowo kupuje dzieło przeciętnego artysty.


Włoska organizacja ARCA (Association for Research into Crimes against Art) szacuje, że rynek sztuki jest trzecim, po handlu narkotykami i bronią, obszarem działalności przestępczej na świecie. Rocznie przynosi on dochody rzędu 6 miliardów dolarów. Azjatycki, a zwłaszcza chiński rynek sztuki, jest bardzo często wykorzystywany do nielegalnych praktyk. W roku 2011 w Chinach zanotowano transakcje na łączną kwotę prawie 4,8 miliarda dolarów. Dla ekspertów jest to rynek przeżarty praniem pieniędzy, ustawianiem aukcji i innymi oszustwami. Nielegalny handel dziełami sztuki jest wykorzystywany przez nieuczciwych chińskich urzędników i podejrzanych biznesmenów częściej niż inwestycje w nieruchomości czy kasyna. Przynajmniej tak twierdzi cytowany przez "Global Post" Sergiej Skaterszikow, założyciel Skate's Art Market Research - firmy działającej od 2004 roku i zajmującej się doradztwem na rynku sztuki.

"The Telegraph" wskazuje na bardzo prosty sposób przekazywania łapówek przy pomocy aukcji sztuki. Sprzedający (przyjmujący łapówkę) i kupujący (dający łapówkę) są ze sobą w zmowie. Osoba, która ma otrzymać łapówkę, wystawia na aukcji dzieło o relatywnie niewielkiej wartości, które jest potem kupowane za wcześniej ustaloną dużą kwotę1. Świadome przepłacanie jest jednym z prostszych sposobów przekazywania łapówek pod płaszczykiem legalnego zakupu.

Oprócz legalizowania dochodów pochodzących z przestępstwa, aukcje wykorzystuje się do wyłudzeń. W przytaczanym przez "Global Post" przykładzie, jeden z chińskich przedsiębiorców przedstawił do oszacowania fałszywą antyczną wazę. Po uzyskaniu wyceny na kwotę 375 milionów dolarów mógł bez problemu starać się o pożyczkę w banku na kwotę 100 milionów.

Przy odpowiedzialności osób trzecich, np. domów aukcyjnych, należy udowodnić, że ich przedstawiciele wiedzieli o procederze. Europejski rynek sztuki wymaga, aby pośrednicy nie przyjmowali wpłat gotówkowych przekraczających 3000 euro (od obywateli Unii Europejskiej) lub 7500 euro (od pozostałych). Poza tym oczekuje się od nich, aby zgłaszali podejrzane transakcje. Jak podkreśla Art Media Agency zapewnienie anonimowości przy zgłaszaniu transakcji budzących wątpliwości profesjonalistów, a także zapewnienie im immunitetu w przypadku procesu pozwala na raportowanie takich zdarzeń nawet przy najmniejszych podejrzeniach. Mogą one dotyczyć przypadków, w których strona nie chce ujawnić dealerowi swojej tożsamości, ponowna sprzedaż nastąpiła w krótkim czasie od zakupienia dzieła, istnieje niewytłumaczalna różnica między szacowaną ceną sprzedaży na rynku a dużo wyższą ceną transakcyjną, są wątpliwości co do proweniencji dzieła, a także w sytuacji, kiedy kupujący upiera się, aby zapłacić za dzieło gotówką lub w każdym przypadku, kiedy strony zachowują się w sposób nieracjonalny dla tej profesji.

W Europie, na poziomie międzynarodowym zwalczaniem prania pieniędzy i finansowania terroryzmu zajmuje się Financial Action Task Force - FAFT. Organizacja skupia 40 krajów.


1http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/china/8406314/Chinese-vase-frenzy-bribery-and-the-auction-house.html


Źródła:
http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/asia-pacific/china/120827/art-auction-economy-money-laundering
http://www.artcrimeresearch.org/
http://www.artmediaagency.com/en/37635/money-laundering-and-the-art-market/
http://lenta.ru/news/2010/01/18/photo/
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/china/8406314/Chinese-vase-frenzy-bribery-and-the-auction-house.html
http://corruptionresearchnetwork.org/resources/articles/performing-bribery-in-china-guanxi-practice-corruption-with-a-human-face
http://www.europarl.europa.eu/document/activities/cont/201211/20121108ATT55186/20121108ATT55186EN.pdf
http://rynekisztuka.pl/tag/bezpieczne-zbiory/

Opublikowano 13.02.2013 na www.antykorupcja.edu.pl

oczywiscie o wątpiwościach opisanych więcej mozna przeczytać w arykułach portalu http://rynekisztuka.pl/

14:49, radkamarcin
Link
środa, 01 października 2014

 

stworzono mi nowa tożsamość ,,pracowalam przy pociągu do nieba, chciałam przy nim pracować" bo tak zeznaly osoby które tam pracowały ( Monika Stanisławska, zadnej umowy nie przedstawiono a przeciez to ona jeździła po skansenach oraz robiła filmiki, stronki, panie Król i Udała, Andrzej Jarodzki , który uwierzytelniał legendę samego siebie, pan Śródka, który ,,podpisywał umowy prywatnie choć zobowiązywał się zapłacić podatek w rachunku, nie wiedział za sadem karnym jakie umowy podpisuje bo im w zeznaniach przeczył, mial obrazki prywatnie wg zeznań ale firma twierdziła ze zostały sprzedane, więc nawet sąd karny mu nie uwierzył )

wszystkie dokumenty załączone do Sadu Karnego sa nieważne, przecież to sad cywilny. tu nawet podważa się ,,bezprawność uzycia zdjecia obrazu z WOŚP prze Archicom" SKORO PRAWA AUTORSKIE ZBYWALNE I NIEZBYWALNE nalezały do trzech osób  za wyrokiem sadu karnego) a firma ich uzyła to NAPRAWDE PRZEPRASZAM JESTEM Z TERENÓW POLSKI I TAM PANUJE TAKIE PRAWO ZE JAK KTOS KOMUS NIE DAJE DO CZEGOS PRAWA A KTOS SOBIE TO BIERZE, ZNACZY ZE TEGO PRAWA NIE NABYŁ, NIE MA GO... 

w Prokuraturze Generalnej po kolei zestawione doumenty, wg dat, kiedy powstały. są jakby dowodem ( umowa na stronke www dewiacje na temat podmalówek potem umowy na obrazy wyłacznie! i rachunek gdzie Prezes firmy zaświadcza o pobraniu zaliczek na konto zapłacenia podatku, w końcu stwierdzenie US Wrocław Śródmieście, że NIE JESTEŚMY JUŻ STRONĄ I UD ODSYŁA DO DUS -właściwego dla Archicom. cała ,,dyskusja na temat zapłacenia podatku to jakby pomijające dokumenty wywody)

żeby było smieszniej to, co jest ,,dowodem" dla Sądu Cywilnego jest WYŁĄCZNIE OD POCZATKU ZAMIERZONYM UKRYCIEM ZWIĄZKU KILKUNASTU OBRAZÓW Z ARCHICOM, KTÓRY TWIERDZI RÓWNOCZESNIE, ZE TO OBRAZY ANDRZEJA JARODZKIEGO i wyzyskiwaniem mojego nazwiska i wizerunku ( bez zgody) do poświadczania , ze wykonywałam prace które faktycznie wykonywały inne osoby.

Sąd Cywilny otrzymał ,,pozew" w październiku 2010 zaraz po tym gdy do Prokuratury wpłynęło zażalenie i WSZCZĘTO DOCHODZENIE O CHARAKTERZE KARNYM ( efektem niewszczynania i prowadzenia dochodzeń na inny temat prze 4 lata jest obecnie postępowanie w Prokuraturze Generalnej) i miałam w nim przeczyć zeznaniom, ewentualnie przyszłym zeznaniom.

antycypowanie dowodów dokumentów, wreszcie ,,projektów' oraz zeznania osób które przy promocji mnie tylko ,,pociagu do nieba" ale i o0soby A Jarodzkiego na legendzie gdzie byłam ,,czarnym charakterem" są dla Sądu Cywilnego na tyle wiarygodne, by wyrokiem objąć nie tylko zakres z orzeczenia z 29.09.2011 ( w tym zakresie prowadzono sprawę).

Archicom odmówił przekazania biegłemu powołanych obrazów w sprawie karnej, ten nie mógł więc stwierdzić w 100% że podpisy zostały usunięte. w Sądzie Cywilnym Archicom uzyskał wyrok, ze ja mam odwoływać fragment o usuniętych podpisach ( Biegły nie udowodnił)

NA SZCZESCIE WYROK NIE JEST PRAWOMOCNY I NIE MA ŻADNEJ WARTOŚCI PRAWNEJ. WIĘC NA RAZIE NIE MUSZĘ ZAPRZECZAĆ ZŁOZONYM ZEZNANIOM I DOKUMENTOM ZGODNIE Z CZASOWĄ I ODNOSZĄCĄ SIĘ DO USTAWY O PIT I USTAWY O PRAWACH AUTORSKICH , O ZABYTKU NA SZCZĘŚCIE NIE MUSZĘ SIĘ WYPOWIADAĆ , BO ( wg sądu Cywilnego ja utrudniajaca powtanie pociagu do nieba) INNE OSOBY ZŁOŻYŁY STOSOWNE DOKUMENTY.

mam dość odwracania kota do góry ogonem. mam dość uzyskiwania pism urzedowych na podstawie interpretacji fragmentu dokumentów i posługiwania sie nimi w udawadnianiu w kolejnych procesach donosach . od 2010 roku wrocławskie Prokuratury zawsze wyprzedzały pismami kolejna rozprawę czy nawet WYROK SADU KARNEGO UZNAJACEGO WINNYM ANDRZEJA JARODZKIEGO. nie zdiwiły mnie więc ostatnie pisma...

mam nadzieję, ze Prokuratura Generalna przejrzy dokumenty nie treści odmów czy umorzeń postępowań ( powołano akta, nie nieprawomocne cywilne wyroki interpretujace artykuły z kodeksu karnego)

 

ten wyrok uścislony w Apelacji, przeciez jest NAJWAZNIEJSZYM dowodem któremu w czasie Procesu Cywilnego zapobiegano, zeznajac obficie o ,,kontekscie" osoby związane z Archicom po kolei poświęcały mnóstwo czasu na uwierzytelnienie legendy o ,,podmalówkach" i ,,pracowni mistrza z czeladnikami" WBREW DOKUMENTOM.

 

już, by ten proces w ogóle się zaczął, musiałam przed Sądem Karnym 2 razy podwazyć umorzenia Prokuratury... równoległy proces cywilny zakazywał mi, jako pomówienia cytować dokumenty i ustawę.



TO ZE STRON/ WYDARZEŃ ARCHICOM  wymienionych w pozwie - załączniku jako planowane wydarzenia w związku z ,,pociagiem do nieba" i stronami mającymi reklamować ,,pociąg do nieba" i artystę hm...wernisaż w Kalaczakrze, wernisaż w Art Hotelu i strona Archicomu ( w dowodach prokuratorskich i sadu karnego) .

wystawt ,,malarstwa Andrzeja Jarodzkiego" na stronach www.pociagdonieba.org oraz ,,pociąg do nieba" na FB i filmy reklamowe z ,,jego" obrazami, scrny ze strony firmy z ,,malarstwem Andrzeja Jarodzkiego"  oczywiście że ,,jego" udawadnia witryna prezentująca ,,autora obrazów"

co my tu mamy? przecież to dokładnie to samo, czego dotyczył Akt Oskarzenia w zw z kradzieżą praw autorskich . wyraźnie powoływałam się NA TE DOWODY, no ale dla Sądu Karnego ,,podmalówki" to wyłącznie linia obrony oskarżonego, Sąd przytoczył nawet WIKIPEDIĘ i hasło które przeczy tej linii obrony ( nie odrzucajac oczywiście opinii biegłego) . Sąd cywilny za obraźliwe uznał....to samo hasło ( no przecież zaprzeczano mu antycypującym FRAGMENTEM meila na temat innych nie zrealizowanych umów, robił to min Prezes Archicom jako komplementariusz spółki, w imieniu Archicom pozwem, prywatnie zeznając jako świadek i prywatnie przecząc gdy równocześnie FIRMA organizowała wernisaże. nie ma związku, prawda? dla niego, cyt ,,umowy na obrazy były umowami na podmalówki")

22:41, radkamarcin
Link
wtorek, 30 września 2014

nagle w czwartek błakające sie od maja zażalenie w sądzie na bezzasadna odmowe wszczecia postepowania NIE NA TEMAT zostalo uprawomocnione sadem karnym . spoko, było kopletnie nie na temat sąd powtórzył po nim że ,,postepowania były prowadzone prawidłowo moje zażalenie kompletnie bezzasadne" 

ta sama ,,odmowa wszczęcia" ale z kserami z akt do których sie odnowiło sprawiło, ze Prokuratura Generalna Wszczeła Postepowanie Przygotowawcze, przychyliła sie do pisma i powołuje kolejne akta ( pisma dosłały min osoby których istnieniu miał pokatnie przeczyć pozew ,,o uszczerbek na dobrym imieniu")

sąd powołał jako pewnie wiarugodne skargo pana prezesa który wyjaśniał mojemu US swoimi prawnikami, że ja jestem przestepca podatkowym ( mój US pismo w karnym- nie zostało powołane, dziwne , przeciez wyraźnie przeczy ) Sąd stwierdził ze ,,światełko do nieba powstało juz na etapie projektów' ANTYCYPUJĄCE O 10 LAT

Sąd wreszcie wie, bo widział w aktach karnych, ze toczy się na ich podstawie jakieś postępowanie w Prokuraturze Generalnej ( akta wypożyczono we wrześniu!) więc odmowa Prokuratury Wrocław Krzyki jest juz dawno nieaktualna.

I MAM NAPRAWDE POWAZNY PROBLEM jutro zapadnie pewnie pozew CYWILNY o ,,uszczerbek na dobrym imieniu" który stwierdzi ze nie udowodniłam że... i bedzie nieprawomocny.

ale równocześnie jesli Prokuratura Generalna Postępowanie Przygotowawcze o nadanym innym Ds niż w lutym...

-wycofać zeznania i załączone dokumenty i poświadczyć nieprawdę, bo ,, wyrok stwierdza ze nie udowodniłam że...1 października" i tym samym zaprzeczyć postępowaniu karnemu?

- odwołać się że chyba jednak przedstawione ,,antycypujace" dowody są kolejnymi dowodami w ew postepowaniu karnym idealnie uzupełniajacymi całość więc jakby dobre imie nie ma wiele wspólnego z CIAGŁĄ ZMIANA CZASU DOWODÓW TRESCI DOKUMENTÓW przez ,,firme cieszącą się dobrym imieniem" i za wczesnie zaprzeczać?

godz 14 sala 12 Sąd Okręgowy Wrocław.

ale przeciez to juz było: Postanowienie S27/13 o ,,bezzasadnym żaleniu się na zakończone postepowanie" a trzy tygodnie później wyrok VK 323/12 wynikajacy z subsydiarnego aktu oskarzenia  Z TEGO DOCHODZENIA. teoretycznie oba pisma się...wykluczały...

20:09, radkamarcin
Link
czwartek, 18 września 2014

w Sądzie Cywilnym DOWODY MOŻNA POWOŁYWAĆ DO PEWNEGO MOMENTU, KTÓRY DAAAAWNO TEMU MIAŁ MIEJSCE.

przeczy sam sobie i nagle, dopiero po moim piśmie procesowym ,,wielki artysta" zaczyna zeznawać o tym , ze ,,pociag do nieba wymyslił z laserem" . świeeeeetna antycypacja.

Biegłemu nie udostępniono oryginału obrazu więc tu jedyna jego wątpliwosć czy obraz z WOŚP to ten sam co na kalendarzu ( ale po szcegółach jak stwierdził, można poznać że tak)

to teraz wyjaśnie: na starej stronie Jarodzkiego na nowej tej publikowanej najpierw prze archicom  zawartość na płytkach w sadzie karntym, nie uznano dowodu) NIE MA ZADNYCH RYZUNKÓW ,,ZE ŚWIATEŁKIEM. nie ma ich tez w zeznaniach w Prokuraturze dopiero w sadzie JARODZKI NAGLE ZACZYNA UWSTECZNIAĆ SWIATEŁKO... w karnym tego nie udowodnił NICZYM

jedynym publikowanym obrazem Jarodzkiego był podpisany wyraźnie ,,Futer '97" szkoc malarski na desce. zreszta na starych zdjęciach data jest wyraźna NIE MA ŻADNEGO LASERA, w załączonych dowodach Archicom uwstecznia ( znowu wsześniej to był 1994) datę powtania tego czegoś. NIC NIE UDOWODNIŁAM BO PO CO UDOSTEPNIAĆ ORYGINAŁY W SPRAWIE Z ART 212, pozwany musi sam udowodnić!!!

oto zdjęcie z akt oraz zdjęcie z datą :D

Archicom antycypująca data powstania obrazu w aktach sądowych

SKORO BIEGŁY STRONY INTERNETOWE I ŻADNE PUBLIKACJE DO POWSTANIA OBRAZU O TYM NIE WSPOMINAŁY, SKĄD JA I MARCIN MOGLISMY WIEDZIEĆ ŻE JARODZKI WYMYSLIŁ ŚWIATEŁKO DO NIEBA ZANIM WPADŁA NA TO WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY, TYLKO ZAPOMNIAŁ O TYM WSPOMNIEĆ I NAGLE ZNALAZŁ ,,PROJEKTY" Z 1983? jakim tez cudem Archicom nie wspomniał o tym w pozwie, ani nikt w zeznaniach Prokuratury, dopiero w zeznaniach ,,artysty" wylęgłosię światełko w 2012 nie znalazł wtedy projektów?

oto szkic który przed sądem cywilnym obala zeznania i baddania Biegłego Sadowego, min, nagle znaleziony. TA ROZPRAWA NIE JEST O PRAWACH AUTORSKICH ONA MA TYLKO UDOWODNIĆ, ZE ODEBRAŁAM DEVELOPEROWI DOBRE IMIE, MIN UPUBLICZNIAJĄC , ŻE ŚWIATEŁKO DO NIEBA I LOGO WOŚP NA OBRAZKU POTWIERDZAŁO PRZEZNACZENIE OBRAZU.

artysta odnalazł :D

Archicom sam zaprzecza tymi dowodami własnym wczesniejszym ,,dowodom" cofajac o kolejna dekade powstanie ,,idei "

ILE JESZCE TAKICH RZECZY SIE UDOWODNI?

 uznano skarge pana prezesa Śródki do mojego US donosząca ze ja go nękam :D dziennikarzami i CBA ( jego subiektywny donos bez żadnych potwierdzeń) i pisma RAdcy Prawnego jego ze umowy podpisywał prywatnie i donosi ze ja okłamuje skarbówke bo UMOWY BYŁY NA PODMALÓWKI ( znów ten meil fragment korespondencji z 20 maja 2008 ,,antycypujący aneks" do umów) ani mój US ani Sąd Karny nie potraktował go poważnie.

jeden z dowodów ze ja szkaluje Archicom ze on unika płacenia podatków :pisma prezesa Archicom i jego prawników że umowy podpisywał prywatnie podatek zapłacił... a US nie może zrozumieć że ponad 1200 zł samego podatku to drobna kwota...a poza tym ja oszukuję mój US ponieważ ,, jak wskazuje meil z 20 maja 2008 roku" umowy nie miały nic wspólnego z prawami autorskimi i zw z tym podatkiem od 50% przychodu. aha ostrzega tez że ja szkaluję Prezesa nasyłam na niego dziennikarza wprost i CBA. list do mojego US jest naprawdę wołaniem o pomoc porzadnego człowieka, cóż skoro przeczy w nim podpisanym przez siebie umowom

ZNALAZŁA SIE UMOWA Z ARTYSTA NA RZEŹBE. bez namiarów na jego US, bez pieczęci firmy, nagle, na koniec, inna niż pozostałe, inna trzcionka bez logo firmy... bez adresu US na 20 tysięcy

nicto Prokuratura, ważne, ze JA NIC NIE UDOWODNIŁAM BO NIE MIAŁAM TAKIEGO PRAWA PROKURATURA WROCŁAWSKA WSPOMOGŁA SPRAWE O DOBRE IMIE DEVELOPERA...

a wszczecie sledztwa w Prokuraturze w Oświęcimiu przeciwko Archicom i Śródce? cóż- umorzone z braku dowodów- o dowody zapytano Prokurature Wrocław Stare Miasto. nie mam pytań, czekam na wyrok z art 212 do 1 października.

przepraszam wszystkich wykładowców Historii Sztuki z Szewskiej : mylicie się państwo! cofanie ( wielokrotna zmiana) daty powtania dzieła w dokumentach to nie fałszerstwo! to ,,materiał dowodowy"

00:18, radkamarcin
Link
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 6